سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یک پرورش دهنده بلدرچین

این وبلاگ برای آشنایی شما با خلقیات و رفتار، تغذیه و بیماری ها و شرایط محیط پرورش بلدرچین ساخته شده است.

سود پرورش بلدرچین

در این مطلب از وبلاگ قصد داریم تا به صورت خلاصه وار سود پرورش بلدرچین را برای شما عزیزان محاسبه کنم و تا برای ادامه کار انگیزه پیدا کنید

چون خیلی ها میگن پرورش بلدرچین سود داره برای همین تصمیم  گرفتم تا به صورت خلاصه وار این هزینه ها و درآمدها را محاسبه و سود تنهایی را خدمت شما عزیزان ارائه بدم .

میزان هزینه ثابت شما 15 میلیون و 500 هزار تومان شد. که شامل: هزینه اجاره، هزینه فن، قفس، هیتر و کولر و هزینه بلدرچین ها. (یا هزینه خرید دستگاه جوجه کشی و تخم ها)

و هزینه های متغیر شما شامل: هزینه آب و برق و گاز، هزینه خوراک بلدرچین ها، هزینه وسایل بسته بندی و هزینه حمل و نقل خواهد بود. که با محاسبات انجام شده و هزینه های سر به سر شده در تعداد 2000 بلدرچین ، قیمت تمام شده هر تخم 80 تومان و قیمت تمام شده هر بلدرچین بالغ 1500 تومان می باشد.

پس اگر 2000 بلدرچین پرورش دهید و هر کدام هفته ای 4 تخم بگذارد، ماهیانه 32000 تخم خواهید داشت. اگر از هر تخم 40 تومان سود داشته باشد، در کل ماهیانه 1 میلیون و 280 هزار تومان سود خواهید کرد.

اگر قصد فروش بلدرچین گوشتی را دارید، باید بدانید که دوره بازگشت سرمایه شما 50 روزه خواهد بود یعنی اگر از هر بلدرچین 1000 تومان سود کنید (قیمت فروش 2500 منهای قیمت تمام شده 1500) در تعداد 2000 عددی بلدرچین 2 میلیون تومان سود خواهید کرد. که سود ماهیانه شما در این روش برابر با 1 میلیون و 200 هزار تومان خواهد بود.

 

مزیت روش پرورش بلدرچین گوشتی نسبت به بلدرچین تخم گذار این است که شما نیاز به خرید قفس های مکانیزه ندارید، از قفس های دست ساز نیز می توانید استفاده کنید.

برای مطالعه مقاله کامل در مورد محاسبه سود پرورش بلدرچین می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

 

https://www.eig-shop.com/blog/سود-پرورش-بلدرچین/